SÅHÄR kul

vakna med lite extra leende på läpparna i och med studiebidrag och lön. tjoho!
dock kunde jag inte hitta bankdosan imorse, så fick lite panik efter skolan och städade hela allt mitt skit och packade resväskan, samt la fram kläder för sista veckan i denna lägenhet.
Så det var skönt.

Tyckte att det var lite pirrigt att betala min första hyra på korridoren, inte lika kul att betala av dator, mobil och sånt. Kom även ihåg att betala mitt medlemskap för Ung Vänster, så nu är jag inte nästan ute ur gänget liksom.

Annars då? Nja, vet inte!
6 dagar tills jag flyttar, flyter på i plugget, tappat bort en biblioteksbok, och har ta’t mig i kragen för att faktiskt åka ned till lilla järntorget och gå på Ung Vänster-möte. Trots att det är en aktivitet i skolan imorgon. Tja, INGA FLER URSÄKTER för att citera mitt favoritförbund 4-eva.

kärlek å respekt till mina ypperliga läsare <3
Photo on 22-11-14 at 14.55

Kommentera

