halloween + nördighet + …

Hälsningar ifrån Stockholm!

Jag har insett ganska snabbt att jag, när jag har tid, saknar denna lilla atmosfär av ord och bilder ganska mycket. Min tanke är nu alltså att jag ska sluta försöka publicera 1+ inlägg om dagen, utan uppdatera prestationslöst vad det gäller tid och lite mer presterat gällande innehåll. Skriver jag här när jag varken har tid eller inspiration så blir det ju bara sörja.

Nu känner jag mig, efter denna helg, full av skrivlust och en kamera full med bilder. Det är ganska lyxigt det!

I helgen har jag haft lyxen att gå på Comic Cons efterfest på Göta Källare. Jag var utklädd som Harley Quinn, och väl där träffade jag så många vackra och utklädda människor.

Photo on 31-10-14 at 20.36

Det gjorde 3 saker: jag vill byta genre på min NaNo novel till fantasy, jag vill byta halloween-kostym-idé, och jag har börjat kolla på & läsa Game of Thrones

Photo on 02-11-14 at 21.55

Kommentera

