om varför jag alltid fotar mina nyckelben

tjotjo

tar cirka lite bloggpaus. Det är lite väl mycket i livet som händer nu så att jag hinner verkligen inte skriva inlägg utöver att jag läser bloggar, tidningar och nyheter dagligen. Att hänga med i världen är svårt nog utan att producera eget. höhö.

Synd, för det är kul att blogga, men tjuhu det är roligare med livet just nu (att frida ens kan säga så tyder på att jag mår mycket bättre än för ett tag sedan).

puss på er

Photo on 30-10-14 at 21.34

och om ni söker svar på inlägget så typ: smink ser konstigt ut i dåligt ljus, nyckelben ser skarpare. *dagens estetiska tips från frida*

Kommentera

