söndagslistan

Nämn något som gjorde dig glad igår: när jag skissade och det blev ändå ganska fint

Vad gjorde du kl 08 i morse? Sov

Vad gjorde du för 15 min sedan? photoshoppa nytt header. photoshoppa är väl att ta i haha <3

Det sista du sa högt? plugga nu!

Det senaste någon sa till dig: ”…. absolute value… proof of the chain rule” det var nog inte menat till mig, men hon läser högt så

Vad var det senaste du åt? hemgjord Banh Mí 

IMG_9234
Vad var det senaste du köpte? en öl på bishops arms på järntorget

Vad är det för färg på din ytterdörr? den upp till lägenheten är i glas, den till själva lägenheten är vit

Vad är det för väder hos dig nu? mörkt

Godaste glassmaken? ben & jerrys crême brulée. har faktiskt inte ätit glass sen jag blev vegan. så. eh. :(

Sover du tungt? ja

Drömmer du mardrömmar? ganska ofta faktiskt, men mest typ ångestdrömmar som är sjukt verklighetsförankrad. att drömma för mig är som att gå till psykologen och prata ut all aktuell oroIMG_9401

Vad ser du om du tittar till höger? en fönsterkarm med tekopp, kamera, pennskrin och diverse böcker

Höger el vänsterhänt? höger men har börjat öva dagligen (sen en vecka tillbaka ungefär) med att skriva vänsterhänt

Favoritgodis? sådana sura hårda flaskor. mumma

Hur många kuddar sover du med? tre plus min 65cm långa gossedjur
Morgon eller nattmänniska? morgon morgon morgon! går gärna upp skittidigt och sen så gör jag allt effektivt innan jag åker till skolan. synd att en börjar kl 9 varje dag bara.

IMG_9229

Vad är viktigt för dig? engagemang, att bry sig om psykisk hälsa, katter (skrivit dessa tre på en punktlista om just detta faktiskt)

Är du kittlig? oja

Snarkar du? egentligen inte, men fråga roomie

Stökigt el välstädat? citerar syrran ett par år sedan ”ditt rum är sådär att det kan vara sjukt stökigt men ändå vet du exakt vart allt ligger” förövrigt gillar jag att ordna mina böcker i bokstavsordning när jag har tråkigt.

Vad gör dig glad? skriva, rita, läsa, fina människor

Vilket var ditt bästa ämne i skolan? matte.

Bästa grönsak? avokado och alla pumpor (gills inte men vafan)

Vad är det bästa med söndagar? som en skärm mellan två verkligheter: plugg och fest/vila

 

lista snodd härifrån! 

Kommentera

