In the vegan kitchen

Denna vecka har jag och Emily (som jag bor med) lagat ganska nice:iga rätter. Jag har använt massor med idéer från ohmyveggies.com, men med en del förändringar och även några egna hitta-på-recept! Jag tänkte dela med mig, framförallt för att visa, och skryta över, hur gott det kan vara att vara vegan!

IMG_5691
crepes med spenat, vegansk ost och lite annat mix! Sjukt gott.
IMG_5701
kikärts-currygryta
IMG_5706
sötpotatis i ugn till wraps.
IMG_5758
kale spanakopita

Kommentera

