vecka 43

Ny vecka, ny veckoschema. Dessutom ska jag även presentera något nytt för bloggen! För att öka bloggpepp och minska nivån av avslöjade hemligheter och känslor, har jag numera varje vecka ett tema för bloggen. Detta kommer inte att styra exakt varje inlägg, men ungefär ett om dagen har jag planerat (tisdag till söndag) som är lite pepp, lite listor och lite egna tankar kring det valda ämnet.

Så låt mig presentera veckans tema, vecka 43! Temat är alltså: fest, hångel och dansa tills man får ont i fötterna. Bland annat ska ni få världens bästa bakisblogg, lite reflektioner och tips om en night-in och en lista över mina favoritkillar som jag skulle vilja ha 7 minutes in heaven med.


Och då har vi alltså mitt schema för veckan. Veckan har en inlämning, och det gör att den är ganska så lugn.

idag och på tisdag är jag i skolan, följt av jobb. Jag har inlämning i eftermiddag och kritik imorgon. Det känns pirrigt. Onsdag och torsdag blir lugna dagar med skola. På onsdag är det tänkt att jag ska börja med mitt första gympass, får se om det är något jag orkar hålla kvar i. På fredag är det kursslut, och sedan har vi en informationspub på kvällen inför aspning på vår sektion. Helgen är fortfarande oplanerad, men det är skönt för nästa vecka är det menat att jag ska hinna en sväng till Stockholm, så det blir fart nog för två helger.

Hur ser er vecka ut?

Kommentera

