fin samsung

godmorgon! Nu tar vi en titt på fridas mobil. Trots Macbook, trots iPad, har jag nyligen bytt av min iPhone 4S till en finfin vit Samsung Galaxy S5. Och den har ju såklart en massa god innehåll som jag tänker tipsa om!
IMG_5676
first of all min home screen.
IMG_5678
typiskt bra grej är stegräknare. jag ser ALLTID till att nå 10’000 steg minst, det hjälper verkligen på bakisdagar att man redan promenerade nästan 4000 steg på väg hem från fest.
IMG_5682
här i mitten är två appar som jag rätt nyligen har laddat ned, så de har fått en ärofylld plats på min första sida.
IMG_5684
först, Untappd, är en såndär grej en kan ha för att skryta om sin fina smak för de goda vätskorna. Har hunnit ha appen ett par dagar ännu, men såklart så är de två första dricker för en Chalmerist såklart Pripps och Somersby.
IMG_5685IMG_5686
också typiskt bra grej är denna app, som hjälper en ha koll på sin mens. det göms en massa fin fakta lite överallt på appen som gör det hela till ett äventyr. Skitsmidigt framförallt om man, som mig, inte riktigt har världens mest regelbundna kropp.
IMG_5688
andra sidan har jag alla mina sociala appar, mina viktiga appar (bank, swish etc) och mina spel.
IMG_5689
och sista sidan är den jag använder betydligt mest av alla. Det är bloglovin, alla mina fotoredigeringsappar, instagram och såklart mina podcast och spotify. Så praktiskt och fint att man kan ha banners på detta sätt, jag tycker att det verkligen förtydligar vad som är viktigt. Podcasts och Musik är Viktigt. Punkt.

Kommentera

