idag ska frida på fest

jag åker ju inte upp till Stockholm för inget. Hela veckan har fyllts med aktiviteter från middag på italiensk, två lunchdejter på en dag, födelsedagsfira en nybliven 20-åring och ikväll att festa med Kalmars Nation på Wilde!

För temats skull har jag målat naglarna i svart, glitter och tecken i kvinnlig och queer vis
IMG_5584
IMG_5585
IMG_5589och i och med att jag inte har med mig så mycket kläder från Göteborg har jag snott lite i syster och mammas garderob. Fotostudio är min sovplats för kvällen, hemma hos Eric (obs, de rosa väggarna är dock mina)
IMG_5619
Lite silver på fingrarna
IMG_5623
och måttlig ögonsmink
IMG_5629
Så ska jag ikväll ut och dansa och fira och tjoa för allas rätt till identitet och sexualitet.

och om ni undrar vart jag ska är det alltså här:

Kommentera

