a day in the life – söndag

IMG_5453

mina morgnar nu har blivit så sjukt lugna och strukturerade. Söndag morgon började med mackor med avokado och jordnötssmör, havregurt och varm té. Där i soffan njöt jag ett par timmar.

IMG_5457

Jag läste lite ur Den onödige mannen

IMG_5462

Och läste mina morgonbloggar på datorn.

IMG_5480 IMG_5476 IMG_5473 IMG_5467

Sedan spenderade jag ett par helgtimmar i skolan där jag plockade inspiration inför projektet och läste tung arkitekturhistoria. Jag ska ju nämligen åka upp till Stockholm i veckan och jag har lovat mig själv att jag inte får hamna efter bara för det.

IMG_5485

Sedan bars det hemåt och varm té hälldes återigen upp i min termos. Jag lyssnade på lite podd och läste ikapp mina favvobloggar. Ett tipsinlägg på mina favoritbloggar och poddar kommer snart, det kommer nog inte överraska många :)

IMG_5496

och när magen började kurra på kvällen tänkte jag att istället för att mumsa i mig onyttigt så kunde jag utnyttja hungern för att göra ett sådant viktigt besök till mataffären där jag skulle bestämma över mina yoghurt-toppings. Det blev pumpafrön, sesamfrön och de allra viktiga krossade linfrön. Mumma!

Vi hörs imorgon va?

Kommentera

