Hälsningar från

Hej hej!

Nu har jag landat lite. Jag har ju känt mig sjukt stressad över livet, boendet, mitt jävla landskapsmodell och inte riktigt brytt mig om att tvätta håret eller blogga. Skoja bara, tvätta håret är som en helig ritual för mig sen no-poo började (återkommer när det gått några fler veckor).

Men nu börjar jag lugna ner mig, så jag känner att jag har ork och lust att skicka iväg en liten hälsning. Igår fick jag en lägenhet, wooo, som jag flyttar in i den 1 december. Det är en korridor på cykelavstånd till skolan, visst den kan bli bättre men det är ett förstahandskontrakt, helt själv och inga jäkla dolda grejer. Så det kan liksom bara bli bättre därifrån, för jag kan ju bo kvar där tills jag uppgraderar mig!

Så, nu, dessa två månader framåt bor jag hos den fina vän jag har hittat här, och det är därifrån kvällens hälsning kommer.

Bild 2014-10-02 kl. 00.09

en liten lista på hur bloggen hjälper mig i livets vardagligheter:

1. när jag ska ta min selfie inser jag att jag är på väg att somna med håret uppsatt i en bulle, vilket hade resulterat i en bad hair day imorgon. usch usch, så den åkte ur!

2. Jag insåg även att jag hade örhängen av det finare slaget, sådana som självklart rymmer iväg från öronen när man sover. De kunde jag ta ut och låsa in (i deras låda).

Kommentera

