En uppskattad familjemedlem gör besök!

Först och främst: skolan och flytt har gjort att jag har varit väldigt otillgänglig för att blogga.

Men jag vill berätta lite snabbt om en familjemedlem som nu äntligen kommit ned till Göteborg och som jag hoppas är här för att stanna. Hon ger mig så mycket energi, hon är liksom full av elektroner. Hon ger mig framförallt blogglust och jag tror hon kan hjälpa mig få lite bättre inlägg; framförallt de bildrika.

Jo visst är det så att min kameraladdare äntligen har kommit! JA! WOHO! PARTY!

Det var allt. Puss på er :)

Kommentera

