listor och ämnen hjälper inte, det handlar ändå om dig

ännu en dag, ännu en lista. Om detta publiceras som det ska sitter jag någonstans och ritar. Vi ska nämligen ut med klassen och göra lite konst, mäta kullar och lida i 20 m/s vind. Så jag gör en lista i förhand. Även idag snodd av Sandra på niotillfem! 

10 FAVORITER
Färg: gult, gärna senapsgult
Mat: tjocka grytor där bönor och linser gärna är sönderkokta
Band: lyssnar lite för mycket på Red Hot Chili Peppers just nu
Film: Eternal Sunshine of the Spotless Mind
Bok: norwegian wood av Haruki Murakami
Sport: dans och hockey
Årstid: hösten, efter man smält under sommaren kan man ta pölen som är sig själv och bygga upp ett nytt jag.
Veckodag: tisdag eller torsdag, typ mitt i veckan
Glassmak: crème brulée
Tid på dygnet: Lördagsmorgon

9 FÖR TILLFÄLLET

Humör: nostalgisk
Smak: kanel
Kläder: så fort jag kom hem så bytte jag om till myskläder. Ute på utflykten lär jag ha vindjacka och stövlar
Bakgrund: En spotify spellista som ska göra dig på glatt humör
Nagellack: Genomskinligt som ska stärka dem
Tid: kvart över 7
Omgivning: halvstädat gästrum i göteborg
Irritationsobjekt: min rastlöshet

6 HAR DU NÅGONSIN
Dejtat någon av dina nära vänner: nej
Brutit mot lagen: ja
Blivit arresterad: nej.
Badat naken: ja.
Varit med på TV: kanske, varit publik på typ idol, x factor och big brother (pinsam sanning)

3 PERSONER
Du kan berätta allt för: jag delar upp förtroendet bland en liten skara
Du tycker om: min familj, mina nya vänner i göteborg, och gamla vänner som jag inte släppt taget på
Du inte gillar: att saker tar slut

2 VAL
Kaffe eller te:  kaffe
Vår eller höst: höst

* alltså de två svåraste valen jag skulle behöva göra * 

1 ÖNSKAN:
att spola tillbaka till innan det där jävla helvetet som började i april, eller bara någonsin förlåta mig själv för att jag blev så dålig och förlåta honom för att han inte pallade stanna kvar.

Kommentera

