30 days 50 000 words

Från och med den 1a november kommer jag att vara riktigt, riktigt upptagen. Med vad? National Novel Writing Month såklart!

Men Frida, tänker ni, du har ju aldrig skrivit något av värde här på bloggen- tycker du verkligen om att skriva? JOMENVISST svarar jag då! Föresten ska det bli lite förändring här. Jag har haft lite writers block under sommaren och istället för att publicera gammalt har jag valt att inte publicera något alls. Nu ska ni i alla fall få följa mig då jag förbereder mig inför NaNoWriMo, som det heter, och förhoppningsvis även andra små utdrag från annat jag skriver under tiden. Det blir ju kul.

Och ni ser, jag har även skapat en kategori endast ägnad åt skriveri. Fett!

Nu ska jag vara lite sjuk och skriva lite för mig själv. Puss på er, ha en fin onsdag!

Kommentera

