jag tror att det ska gå snabbt men jag drömmer om honom

Denna gång är det slut på riktigt.

Och jag tror att jag gick igenom alla sorgens 5 steg på en gång. Jag varvade spontan gråt med försäkran om att det inte var på riktigt, ilskna ord som skreks i telefonen till vänner och till tomma intet. Jag lät mig kolla på samtliga avsnitt i första säsongen av Girls och sket i middagen och ba körde på glass.

Jag trodde att jag lät mina känslor uttryckas, och jag tänkte, fan det här kommer gå snabbt. Men så vaknar jag klockan 5 på morgonen av att jag drömmer om honom. Jag lyckades inte somna om, kollade några avsnitt till på Girls och åt upp resten av glassen.

Trots alla steg som jag race:ade igenom igår kväll var jag inte ärlig med mig själv. För nu på morgonen är jag verkligen tillbaka till steg ett. förnekelse.

One thought on “jag tror att det ska gå snabbt men jag drömmer om honom

Kommentera

