Äkta kärlek

Eftersom jag är lite dum och inte har koll på vad kärlek är och hur mycket eller lite jag får bry mig. Sååååååååå har jag startat en ny kategori.

Kärlek är när en har en tv-relaterad fråga och frågar pojkvännen innan ens tänker på imdb.

obs sluta läs här om ni bara vill se lättsamt och humor.

Det tog en väldans kraft att INTE spontant smsa min pojkvän ifall True blood hade slutat helt. Vi har ju ändå paus. På obestämd tid. Eh. Ja alltså jag lyckades då ändra benämningen ”slut” till ”vi behöver fokusera på vårt men vi ses snart, nej inte nu som planerat sen någon gång, okej då oktober men inte innan, men vi får inte glömma varandra.”

Fan nu blev det tjatinlägg igen. Jag avråder er starkt från att läsa mim blogg tills jag fått lite vett i hjärnan och inte HONOMHONOMHONOM. Lite humor, sarkasm och allmän odrägligt utlovas fortfarande men kanske lite klyschigt och repetitivt ämne.

PS detta är en personlig blogg. Så deal with att jag säger allt när det händer och inte väntar tills känslorna är avlägsna som alla dumma personliga bloggar. Jag är bättre.

Kommentera

