en vecka på chalmers som arkitektstudent

Alltså jag är lite förvirrad. Hur kom jag hit etc? Jag är jättedålig på rita, alltså jag är dålig på göra det ofta men jag kan väl rita. Och så kommer jag hit och det är skiss och pyssel och så mycket konst. Jag är så kär, men trodde verkligen inte att konst var ”min grej”.

Okej förvirrad inledning.

Hursomhelst har det gått en vecka, som mitt tidigare inlägg sa, och vissa dagar har jag varit i skolan och gjort lite projekt. Bland annat ritat i en park, byggt drake och idag lekt med eltejp. Jag har blivit så inspirerad att jag fortsätter rita och leka hemma. Vilket jag aldrig trodde om mig själv, för trots att jag älskar konst så är jag ganska periodvis med det. 

SÅ KUL. Förövrigt gick vi runt i stan också en dag och det var också spännande. Jag är kär i min skola, jag vill tillbaka nu. Det kanske jag kan för det lär va någon pub som är öppen. 

Okej. Världens mest förvirrade inlägg någonsin. Men det har min vecka varit också. Är ni inte bara glada att jag är tillbaka???

instaaa

såhär såg det ut i vår skola idag till exempel.

Kommentera

