Hur Fridas självförtroende funkar

Steg 1. Må dåligt
Steg 2. Halvhjärtat försök att fixa det till exempel foundation, värmeskadat hår från plattång och massvis med hårsprej
Steg 3. Ha ansiktet smälta i värmen och gå runt i affärer
Steg 4. Må ännu sämre för vafan det här va skitjobbigt.
Steg 5. Upptäck spontant att den där kjolen får dig att se tjock ut
Steg 6. Må skit och vafan nu jävlar ska jag hem och slänga allt Skit i min jävla gaderob.

Detta var jag igår dårå. Nu fortsätter vi med en positiv utveckling.

Steg 7. Gå hem, gråt, sov, tvinga i dig middag trots att du blir typ dum i huvet och tänker i 2 sekunder ”alltså jag kommer inte få ätstörning bara för att jag slutar äta tills min mage blir lite plattare”
Steg 8. Bada, dricka te, raka benen och armhålorna och eller övriga ställen du vill bli hårlös
Steg 9. Tvål Tvål deodorant parfym och smörj in benen också
Steg 10. Upptäck att det är lite kallare så ditt ansikte kommer inte smälta av om du har för mycket produkt
Steg 11. Skit I det ändå och låt håret flyga och skippa 75% av ditt smink
Steg 12. Gå tillbaka till affären
Steg 13. Vafan jag skulle passa i allt!!!!!
Steg 14. Må bra, säg förlåt till alla du kasta tårta på, ät som en kung

Detta alltså idag. Smidigt planer med vän och pojkvän. Mår bra och känner mig fin.
Detta inlägg kallar jag för redovisning om att mitt välbefinnande, skönhet och vädret samspelar i något slags kosmos. Trevlig eftermiddag åt folket

image

Mvh sol vind och ingen vatten gör selfies svåra

Kommentera

